Idag, igår, iförrgår och resten av föregående vecka - sammanfattat.


Huset jag (samt Wolfgang och Simone) sov i under första veckan. Sen skulle jag flyttat in i huset där alla andra sov. Nu hann jag ju dock inte med det :D

Godmorgon på er allihopa! Hur är de idag? Här är det toppenbra!

Idag ska jag (och mami) bjuda Linda, Micke och barnen på middag. Ska bli himla roligt! Lillfian är så underbar, jag skulle kunna mysa med henne i all evinnerlighet. Inga problem! Kändes helt otroligt underbart att återse alla älskade i den familjen.

I måndags svängde vi in på vår infart här hemma vid 22.00 ungefär. Då sprang vi bara in och haffade en paj som syster hade bakat. Sen drog vi till Linda och Micke. Jag fick den bästa hemkosten någonsing. Mys med barnen och te med bästa sällskapet. Allt var precis som vanligt, precis som jag vill ha det.

I tisdags vääckte jag mamma med nylagad frukost - amerikanska pannkakor med jordgubbar och lönnsirap. Sen gick jag här hemma och väntade på min väska (den åkte till flygplatsen i Skellefteå istället för till Kallax) när den anlänt här så for jag till Linda och Micke. Där var jag i stort sett hela dagen.

I onsdags for jag och mami till stan. Överraskade Charlotte, åt glass och reafyndade två grejer. När vi kom hem så satt jag och fia och bläddrade i receptböcker (snacka om att jag är baksugen nu, det nästan kliar i fingrarna ;)). Sen for vi och åt middag hos Linda och Micke, lax stod på menyn. Lax som Filippa och Spiros drog upp i tisdags. Efter det tog jag med mig Fia och Spiros för efterrätt hos mormor och morfar - jordgubbar med grädde!

Igår lyckades jag sova länge (likaså idag) vilket var grymt skönt! Började dagen med god frukost bestående av yoghurt, müsli, limpmackor och norrmejieriermjölk. Det ni! Efter ett tag övningskörde jag till havsbadet där vi spenderade dagen på leklandet. Vi åt glass, gungade och en del annat. När vi sen kom hem hämtade vi bara upp min bror för att åka vidare till farmor där hon hade dukat upp för stormiddag. Min faster, farbror och mina kusiner samt deras respektive + barn. Släktmiddag med andra ord! Var himla kul att träffa allihopa! När jag sen kom hem så hade vi besök av de bästa här hemma (Linda, Micke och the kids). Så jag mös med lillan, drack te och surrade med dem. Sen såg jag film, bloggade och sov.

Hej och hå, jag som bara hde tänkt göra ett kort godmorgoninlägg. Blev liiiiite längre än vad jag tänkte helt enkelt. Men här har ni i alla fall min vecka. Nu ska jag hoppa i duschen. Godmorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0