2017-01-23, 17:27

HEJ hörrni!! Nu är det måndag igen. En vecka (!!!!!!) tills vi åker på semster. Magiskt ju. MEN innan dess tänkte jag vi skulle kika på hur förra veckan såg ut. Häng med!
I och med kursstarten förra veckan så läser vi, som sagt, nu naturvetenskap och detta moment är teknik. SÅ detta är vad vi gjorde förra veckan under Umevatoriebesöket. En liten makapär som vi döpte till "Juicy ride" i och med att den är ett sorts fordon med inbyggd saftblandare. NICE, eller hur???
Torsdag hade vi självstudier. Så då for jag till Amanda och sällskapade med hon, boken och ett vinglas. Det var mys!! Fler såna myspluggkvällar i livet tack <3
När jag gick till UNI på fredagsmorgonen var himlen MAGISK!!!!!! Helt sanslöst vacker verkligen!
På kvällen käkade jag och Jens pizza med Amanda och Mange innan vi for till Olles och spelade shuffleboard och bowling samt drack öl med en himla massa kompisar. Det var kanonkul!!! Så himla fin och rolig kväll.
Lördag strosade vi på PMU, Ikea och Avion med Azi. Det var fint!! Seeeen hade vi filmmaraton och käkade massa gott. Det var mys!!
Igår gjorde vi inte så mycket. Jag bakade bröd och gjorde brunch till oss. Pocherade ägg för första gången in life. Det var gott mmmmm. Sen bokade jag tvättid och Jens styrde bilen mot Piteå. Det var tråkigt.....
Idag har jag hängt här hemma och pluggat en hel del. Ska fortsätta med det hela kvällen är min plan. Vill ha allt ur världen innan resan, vore en dröm ju. Jag brukar alltid plugga vid köksbordet eller i soffan men har idag parkerat mig i sängen för omväxlingsskull. Käkade detta ovan, aubergineröra m. fetaost, sallad, granatäpple och tortillabröd (var slut libabröd på maxi:///) till väldigt sen lunch. Gott ju!!
 
Vi hörs sen mina vänner! Tack för mig:):):)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0