2016-09-13, 21:36

HEJ HÖRRNI!!!!!!!!!
Jag lever faktiskt fortfarande, om ni nu tvivlat på detta hehe. Sitter just nu i min älskade soffa och kollar på tvvvvvv. Kollar på "Dr Michael och Tilde", hmmm VARFÖR det kan en fråga sig. JO för att dagens avsnitt handlar om magproblem och en annan (jag dvs.....................) lider ju STORT av sådant..... Därav ingen älsklingsdryck (den ovan) på flera veckor:):):):)
 
JAJA. Det går ju ganska bra efter min nya kosthållning. *Ta i trä*.
 
Men hörrni! Det har varit sommar! Eller ja, på vissa sätt känns det som att det fortfarande är det i och med det oerhört luriga vädret! I sommar har jag gjort MASSA mys och massa fina grejer!!!!!!!!! SÅ fin sommar!! Tack livet för den här sommaren!!! Jag har särskilt njutit av att få vara på samma plats länge. Fint! Låt oss ta en titt på min sommar! Häng meeeeeed!
SÅDÄRJAAAA ojojoj vilken bildkavalkad. Varsågod för bilder:):):)
Sista helgen i Augusti packade jag (med hjälp av min pojkvän hehe) ihop alla mina växter och majoriteten av mina kläder och pinaler för att rulla bilen mot umeyoooooo.
Den helgen hängde vi med kompisar, kollade på Petter som rappade i Utopia och såklart packade upp en massa grejer.
Haft en fin terminsstart!! Hade Johanna som inneboende första veckan i väntan på att hon skulle få sin lägenhet. Det var himlahimla fint!! Finaste tjejen!
Nu i helgen har jag haft min bästa person här, vi har käkat god mat, hängt med nice personer, promenerat och spenderat hela söndagen framför "Stranger things" (inte min bästa serie...). Idag har jag pluggat genom att konstruera prov, planterat om mina växter, satt lökar inför våren samt massa sticklingar och lite SÅNT DÄÄÄR ni vet.
 
Nu ska jag sovaaaa. Imorgon ska jag fixa ute på gården, plugga, lämna igen böcker på bibblo, kanske gå en sväng på matmarknaden och lite sånt! Samt käka middag med tjejerna hos Kicki som precis flyttat till större. Kommer bli kalasfint!!
 
SOVGOTT mina skattisar!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0