2016-11-29, 21:18

Saker som jag gjooooort på senaste kommer här också:):):):) Varsågoda:):)
Pekar här på min mest växtbenägna växt. Den där lilla rackaren har LÖPT amok på senaste!!! Ni ska se den. Helt vild! Skickade bilden för att visa att jag var "hemma hos växterna igen" till Jens, detta skedde när den var nyinköpt.
Vilket var när marken fortfarande såg ut såhär!!
SÅ vacker himmel på väg till praktiken:):)
Lektioooooonsplanerat ojojoj.
Seeeeen kom snön!! Kvällspromenerade i magin med min kille:):)
Lektionsplanerat...
Sett Hellenius hörna och käkat massa frukt:):)
Har facetimeat med min lillayster och en mysig vovve.
Rast på praktiken:):) Älskade att hänga på en skola och anammade rätt snabbt lärarstilenn, som synes, i och med birkenstocksen:):)
I helgen hade jag besök av mina två favoritgrabbar!! Min kille och min lillebror!! Vi gjorde ärenden såsom att köpa vinterskor, en gran och lite sååånt där!! Vi bakade också!! Grabbarna hade tävling om vem som gjorde bäst bullar. Jag tror jag vann den tävlingen:):):):) Använde Roy Fares recept med fördeg. Gjorde samma förra året! Så bra recept:):):)
På kvällen kom sen Amanda och Mange hit och lagade mat, käkade, surrade, drack vin och bara hängde med oss. Det var jättemys! På söndagen slöade vi, kollade film, skrattade och åt tacos innan de packade ihop sig i bilen och styrde hemåt. Amandaaaa följde mig hem och vi kollade på "Gilmore Girls" innan några till kompisar kom på adventsfika hos mig:) Sen somnade jag efter att ha pratat med min kille i telefon:):)
 
På tal om "Gilmore girls", var tvungen att ringa upp Jens sekunden som sista avsnittet tog slut och VENTLIERA utgången. Ojojoj.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0