2016-11-23, 18:36

1. Vem litar du på? Jens, mamma, min familj, mina kompisar. Fina personer enbart.

2. Vart skulle du vilja vara just nu? I en varm famn. Ok inte en oklar famn utan min killes famn såklart!!!

3. Favoritstad? Min egen tror jag nog:):):)

4. Vilket är ditt favoritnummer? Åttaaaaaa.

5. Vad var det senaste du åt? Kanelbulleglass.

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? GUL pga min bästa färg.

7. Hur är vädret just nu? Mörkt://///

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Min pappa!

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Håret tror jag??? Ser ju typ inte folk?? Haha. Bara oklara grejer..

10. Vad har du för skostorlek? Hemligt:):):):):):)

11. Favorit tv-program? VÄNNER

12. Har du några syskon? Ja!!!! Bästa personerna jag vet.

13. Längd? 176??????

14. Hårfärg? Brun:) FÄrgade det i söndags.

15. Ögonfärg? Brown as a pepparkaka

16. Använder du kontaktlinser? Nope, glasisar every day.

17. Favorithögtid? JUL! Och min födelsedag. Borde vara en allmän högtid.

18. Favoritmånad? Hmmmm gillar alla tror jag. MEN just nu december pga SÅ JULPEPPAD!!!!

19. Har du gråtit någon gång utan anledning? Är i princip mitt heltidsjobb.

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Hmmmm minns inte namnet??? En som Netflix gjort som jag och Jens såg i lördags!

21. Favoritdag på året? 25 februari oavsett veckodag:):):):):):):) Eller 24 december!!!

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Frågat Jens om han vill gå på dejt med mig flera gånger, brukar oftast få nej som svar;);););););)

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej:////

24. Kramar eller kyssar? Kramas är min hobby:)

25. Choklad eller vanilj? Choklad!

26. Har du tatueringar? Neeeeeeeej.

27. Vad lyssnar du på just nu? JULMUSIK

28. Är du kär i någon kändis? Älskar prinsen ju heheh.

29. Vilka böcker läser du just nu? "Jag är inte perfekt, tyvärr" av Michaela Forni!

30. Piercingar? ;););) navelpiercing ju.

31. Favoritfilmer? Vet ej?????

32. Favoritsport? Vattensporter.

33. Vad gör du just nu? Tänker på julpynt:)

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? SMÖRIGA.

35. Hundar eller katter? Hundar:):):) I flera år när jag var yngre hade jag en stark dröm om att skaffa en hund som jag skulle döpa till "Palt":):):)

36. Favoritblomma? Nejlikor!! Pioner!!!

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Är laglydig och gör bara saker som är tillåtna JU:):):):):)

38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet? Jens är min bästa kompis juuuuuuu!

39. Har du älskat någon någon gång? Vad tror ni ENS.

40. Vem vill du träffa just nu? Farmor!!

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Jaaaaaaa.

42. Hur imponera man på dig om man är kille? Fråga mig massa frågor, krama mig och håll min hand:)

43. Gillar du att flyga med flygplan? Jadå pga betyder RESA

44. Höger- eller vänsterhänt? Höger

45. Hur många kuddar sover du med? Sex stycken, varav en är gigantisk. Mina fötter sticker ut utanför sängen pga så många kuddar ehe....

46. Saknar du någon? Jättemånga personer <3

47. Lyssnar på radio? Jaaaaa, älskar P3!

48. Bästa beslutet du har gjort i år? Vet ej???? Haha. Vad har jag ens tagit för beslut??? Eller JO!! Börjat gå till en samtalsterapeut. Det måste nog vara mitt bästa beslut.

49. Sämsta beslutet i år? Vet inte ens vad jag tagit för beslut ju??? Tog en tråkig oumphburgare när jag var på Pinchos med Johanna, det var ett dåligt beslut.....

50. Din senaste nerladdade app? Readlyyyyy, älskar den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0