2016-05-11, 17:02

HEJ HÖRRNI!!!!!!!! Vill ni veta en grej??? Imorgon är det två, jag upprepar TVÅ, veckor kvar tills dess att jag går på sommarlov! Förstår ni hur grymt??? Nä tror inte det. Känns magiskt i alla fall. Längtar så efter sommaren, även om jag älskar livet i umeå. MEN känns underbart att få vara på ett och samma ställe en längre period och liksom slippa att alltid vara på språng. Vilket är helt jäkla FÖRJÄVLIGT allt som oftast. Dock värt, annars hade jag ju aldrig gjort det. Men det skapar ofta magont och ångest i min kropp vilket såklart suger. MEN nu ska vi vara positiva mmmm.
 
Jäklar vad länge sen det var jag skrev här, så hejhej på er tappra personer. HEJ mamma. Älskar dig. Hunnit med en hel del sen sist. Låt oss ta en titt:
Gått prommisar har jag gjort! Oftast själv i sällskap av en poddis, men även tvingat med min snubbe hehe. När jag tog en morgonpromenad hem till min family första maj såg jag detta nedan:
BLOMMOR!!! I min bästa färgskala också ju. Blev så glad ojoj.
Långhelgen förra helgen hängde vi ute på stugan där jag förtärde en tekopp klockan sex på morgonen till denna magiska utsikt. SÅ bra och fin grej.
Böt sen ställe och for till Kåbdalis med detta gäng + min kille. Så fin och mysig helg. Fick kramas med min kusin en massa också vilket såklart också ägde.
Annars har jag pluggat (såklart!) och förgyllt detta genom att köpa en liten mjölkskumningsvisp på IKEA för nio spänn, vilket är nice. Drack detta kaffe imorse mmmmm nice. Obsobs! kardemumma därpå, inte svartpeppar.
Har även suttit ute på min balkong med min favoritkille och druckit vin. Så pass bra helgsysselsättning. Rosépremiären skedde i värsta aprilvädersperioden och vi hann med både snö, regn, snålblåst, solsken, moln och allt däremellan den lilla stund vi satt ute. Men vi satt där tappra med devisen "våga vägra vinter". När det började snöa tyckte dock Jens att vi skulle ge upp och gå in:////
Även druckit öl ute på lokal med mina klassisar åh mmmm vad fint det var. Älskar att hänga med mina klassisar. Vi har klassfest nästa helg, det blir nog nice:)
Är ju rätt bra på att äta (NÅJA.........jag är i alla fall bra på att föreviga käk) god mat och frukost mmmm. SÅ det har jag hunnit med också ju!
Andra bilder i mitt lilla arkiv visar på lite inredning, lite sällskapsspel (vilket är bästa grejen), lite visande (obs! hahah sämst bild) av ny soffa + mina nya glasögonnnn, lite utflykt med nice personer och lite klättrande i kran med min pappa.
 
Livet rullar på med andra ord. Både bra och dåliga saker händer. Har gråtit mycket på senaste, både av bra men nog främst av dåliga saker. Har även skrattat en del. Kramas med alla mina kära så ofta jag hittar tiden till det. Haft en rätt lugn vår (rent schemamässigt och när det kommer till obligatoriska träffar på uni) så haft möjlighet att spendera mestadels av min tid i norr. Det har varit fint. Men som sagt var, även jobbigt och lite sorgligt. MEN har ju fått kramas med den person jag gillar allra mest massor vilket väger upp det mesta. Nu väntar slutspurten på uni, återförening med min bästis, yran och massa annat. Sen en sommar uppe i norr. Tänk ändå. Snart har jag gått halva utbildningen och är 1/2 lärare, FATTAR NI. Ojoj.
 
Haha bra jobbat ni tappra kämpar som tagit er igenom denna genomgång av livet A.Eriksson lever (levt....) TACK OCH HEJ, ses på stan.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag ÄLSKAR dig underbara unge❤❤❤❤❤❤
Mvh
Glad mamma för att det står nåt nytt☺😊😀😁

Svar: ❤❤❤❤
Amanda Eriksson

2016-05-11 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0