2015-09-28, 14:42

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?  
 Älskar denna bild så mycket att ojojojoj.
 
En bild du tar med photobooth nu tack! 
Hejhej!!!! 
 
Tre saker du gjorde igår:
1. Tentapluggade
2. Storhandlade
3. Lagade mat.
 
Det bästa som hänt i år?
8e augusti <3
 
Det sämsta som har hänt i år?
Vet inte??? Onödiga konflikter är ju alltid dumt, men sämsta???? Don't know you knowww.
 
Tre senaste sms:
"Men tack gullet!!:)"
"Okiii<3"
"Kom till Lina o bli gla"
Nuvarande besatthet:
musik: Wakeywakeys nyaaaa mmm. Runnin' (lose it all) med Naughty Boy och Beyonceeee. Och några andra på min september-lista mmmm.
tv: Inget??? Eller ja, kockarnas kamp är en favvo. Sett "heja sverige" och "jorden runt på sex steg" också, himla NICE.
kläder: min nya stickade tröja pga varm och fin:):)
mat: min senaste chiapudding mmmmm. och zucchinilasagnen med sojafärs och svamp jag gjorde igår mmmm<3<3
Tre saker i ditt skafferi:
1. Krossade tomater!!!
2. Chiafrön!!
3. De nya svampchipsen åh mmmmmm.
 
Något du inte gillar hos andra:
Bitterhet, självupptagenhet, snålhet..... 
 
En dålig sida hos dig själv:
När jag inte är med mentalt och inte lyssnar.  
En maträtt du är sugen på prick nu:
Hallå det jag ska laga till middag idag, kokosmjölkssoppa med räkor, vitlöks- och ingefärsstekt svamp och cashewnötter. MMMMM hör ni hur gott???
 
Helgplaner?
Ska kramaaaas! Afterworka med nice personer. Gå på finsittning med alla tuff:are!! Se film och dricka te. Sånt där FINT vet ni!! Längtar till helgen <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0