2015-09-19, 23:19

HEJHEJ mina små skatter!!!!!!!!!!! Vet ni vad jag gör ikväll?? Absolut INGENTING!! Lyckan i det ojoj. Har gjort jättesen middag till mig själv i form av rester som jag snörde ihop en (två egentligen heh. käkade dock bara en halv. /mvh matvraket) pizza avvvvv. Hänt SÅ MÅNGA saker sen sist ojoj...
 
Jag har (bland annat):
Packat ihop alla mina ägodelar på rådhusesplanaden och flyttat!!!! Har numera en alldeles egen ytterdörr, en balkong (!!!!), ett garage, ett förråd, ett sovrum!!!!! En liten lägenhet med andra ord!!! En som jag älskar så orimligt mycket redan. Har massor av mina saker på plats!!!! Det är en ren dröm att käka middag på sin egen tallrik, med sina egna bestick. Här trivs jag bra!!!!
Annan sak som skett, och sker, är insparken!!!! Rolig grej!! Än om den tröttar ut en rätt rejält. MEN kul sak att göra ändå. Har inmundigat både en och tretton ölar och lärt känna massa nya niceiga personer. Det äger. Igår var jag utklädd till alladin och trivdes så jävla bra hehe. Är verkligen gjord för att gå omkring i haremsbyxor och bära på en ande i flaska. Har hunnit med många utklädnader och många skratt. FIN GREJ!
Annars hänger jag mest på uniiii. Dricker kaffe, gäspar, skrattar och har vi tur hinner vi med torsdagskaraoken på lokal. Om det inte är för mycket plugg. Nu åker jag snart norröver för att få lite pluggro till min tenta. Har mest tänkt andas, bli ompysslad och nästan inte lämna huset pga plugget. Men ska även hinna kramas, käka mat med familjen och fixa med lite saker som mina nästa gäster ska få frakta ner åt mig! Kommer bli kalasbra<3
 
Nu ska lilla jag sova. Imorgon ska jag pluggaaaaaa, handla mat och sen så kommer min bästa kompis hit lite spontant. Det kommer bli fint! Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0