2015-05-05, 23:22

För någon vecka sen hade jag en ledig måndag MEN som vanligt skulle det springa tusen personer i min lägenhet så jag utrymde den. Käkade frukost vid älven. SÅ pass fin grej.
Efter att jag käkat upp och lyssnat på en pod, så satte jag på en ny och gick på en prommis. Kanske första riktigariktiga vårdagen?? I och med att det var onödigt med jacka och vantar osv redan så pass tidigt på morgonen. FIN GREJ!!
HEJHEJ! Lagom till lunch satte jag mig på valls och käkade en ostfralla samt drack en varm latte mmm, och skrev på lite olika saker
Sen mötte jag upp tjejerna för HÄNG I SOLEN. Vi fick agera modeller i en bussreklam och taggade våran klassfest samt yran med NICE musik. VI diskuterade bästa uteserveringen, skvallrade grabbar och spanade på kompis som var på dejt. När vi efter flera timmar bara var några få kämpar kvar kurrade magarna och vi traskade åt varsina håll.
Jag gick hem och lagade detta ovan. Det var gott mmmmm.
På kvällningen kokade jag te och käkade två raw-bollar, medan jag bläddrade i tidning och snackade i telefon i timmar.
 
DET VAR DEN MÅNDAGEN MITT I LIVET. Förevigade verkligen allt denna dag??? Väldigt oklart och olikt mig men fint ändå. Tror att det var solen som gjorde detta med mig hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0