2015-03-06, 15:53

HEJ MINA VÄNNER!!!
 
VÅREN har hittat hit!!!!!!!! Solen lyser! Alla är ute och promenerar! Solen VÄRMER!! Vårtecken!1 FAN VAD FINT
 
Har köpt nya skor och klippt lillhåret. Gjort mig vårfrääääsch mmm. Lillunnar'n hehe. Köpte skorna för födelsedagspengar:):) Så tekniskt sett en födispresent. Bästa pga såå fina. Älskar de så mycekt mmm <3 <3
 
Just nu sitter jag hemma hos amandaaaälsklingen och skriver hemtenta. Vi är så effektiva att hälften vore nog. Ok ne hehehe. MEN JA! Vi är fan duktiga. Obs! pausar nu. Hade med mig fredagsfika så vi har fikat och druckit varma drycker mmm gott. Ikväll ska vi på basket! Grabbarnas sista match. Blir kul.
 
Här kommer bilder pga älskar solen! Vi promenerade runt campus igår. FAN vad stort det är ojojoj.
Puss och trevlig helg!!!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh längtar efter dig!💕💕💕

Svar: längtar efter dig också! alla dagar i veckan
Amanda Eriksson

2015-03-07 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0