2015-07-16, 21:40

Hej hörrni!! 
 
Tänk vad tiden går. Vad saker hinner hända, men samtidigt händer ingenting alls. Jag sitter hemma på mossis nu. Jobbar för fullt och hänger på stugan. Är inne i en så trött period i livet just nu. Förstår inte vars denna trötthet kommer ifrån. Så GROTESK. Igår efter kvällsjobb vandrade jag planlöst och förvirrat inne på Ica i fyrtio minuter med två saker som skulle inhandlas: toapapper och yoghurt till min lillebror. Var så TOM i huvudet att jag inte visste vad jag gjorde.... Kom hem med mjukt bröd (???? oklart med tanke på att jag uteslutit det ur min kost) och två rullar hushållspapper??? SÅ TRÖTT person. Köpte även mat som jag vet att jag inte tycker om till dagens matlåda???? Motivationen till detta var "ja jag vet att jag inte gillar det, men måste äta någonting ju" (funkade inte. käkade riskakor och äpple istället)
 
FYFAN vad jag babblar på om helt osannolikt orelevanta saker??? Classic meeee....... Blir fruktat less det ibland? Mitt babbliga sätt. Att en inte kan vara tyst i FEM MINUTER någon gång. Får dock ångest när jag är tyst för länge också???? Så oklara känslor.
 
HMMM JAJA. Ska sova nu. Börjar 6:45 imorgon bitti, inte svinkul tid:///
 
Är inte bara trött i huvudet idag utan alldeles utmattad i kroppen också. SKÖNT att somna med den känslan. En kropp som är SLUT. Sprungit så pass mycket på jobbet idag, som vanligt med andra ord. När jag slutade fyra handlade jag (igen!!! min största hobby i livet, som ni vet. kompenserade gårdagens kaoshandling med 24 toarullar och lite grejer till kvällens middag. bätter närvaro idag ehe.) Väl hemma städade jag pga torsdag = städdag i syskonen Erikssons hushåll. Har sen lyssnat på poddar, lagat röding med massa godsaker till middag. Ikväll har jag druckit kaffe och sett Ernst medan jag sytt en trasig kjol. Så tantig dag???? 
 
IMORGON är det fredag och HELG. Åh mmmm ljuva helg. Har planer på att SOVA och på lördag ska jag på tjugoårsfest. Blir KUL!!!
 
MEN VAFAN ska sluta skriva nu ojojoj. SOVGOTT mina skatter. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0