2015-02-28, 16:40

Hejhej /mvh skelögdsmandy. WHAZZZUUUUP. Tjena hejhej. ANNARS DÅ???
 
Är på RYSLIGT bra humör. Haft en så fin vecka!!! Och drömhelgen förra helgen. Bara myyyys och fina människor. Jag och Håkan mööös på fredagseftermiddagen och drack vin. Livet vafan. Sen käkade jag middag med två favvisar. Fyllde även helgen med en skotertur!! Ännu mer middag. Mysmorgon med lillvovven. KALAS för mina numera 21 år!! Fältstudie i bästböle. Och massa annat mys. På tisdag hoppade jag på lillbussen mot staden igen. Allt var så fint. På riktigt drömhelg. Ta en titt vettjaaaaa:
Sen jag kom tillbaka till staden har jag hunnit med kalaaaas även här och ännu mer fikamys. Pluggat massa med mandyyyy. Idag har jag hängt med Sara och Azi och köpt blommoooor. NU ska jag bättre på sminket som är still going strong sen torsdag:):):) Bra att en är fräsch:):):) OBS! har duschat bara inte ansiktet pga orkar inte sminka mig grundligt ehe. Ska dricka en liten öl också mmmmm. SEN cykla till Azi innan vi ska på middag med tjejerna. Ikväll ska vi se Alina Devecerski på Rex. Där jag numera tar mig ut lagligt. DEN NI!
 
PUSS OCH KRAM!!!!!!!!!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0