2015-02-16, 21:56

På fredag åker jag hem till lilla staden. Där mina människor bor. Jag längtar så. Efter att få kramas med de jag älskar mestmest. Ska kramas så mycket. Mest längtar jag efter mina småsyskon.

Min lilla lillasyster har fyllt fjorton stora år sen sist vi sågs OCH idag tagit bort sin tandställning!!!! Det är så fint! Har pratat med henne i telefon idag och det är alltid så fint. Längtar så tills jag får brotta ner henne och höra vad som händer i hennes liv.

Sen har vi den där lillebrorsan. Han som jag älskar så mycket så mycket. Som ringer mig när jag sitter nere i mörka källaren på ub och berättar att han fått ett nytt jobb!!!!! Att han ska bli en bankman nu. Att han ringer till mig först gör mig så gråtmild och kärlekig att jag inte vet vars jag ska ta vägen.

Jag är så stolt över mina syskon att det inte finns några gränser, jag smäller av i stolthet. 

Snart får jag krama på dem! Tänka sig. Att en kan ha så tur med småsyskon. Att en kan älska någon så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0