2015-02-02, 20:49

TJÄNA babes!!! LÄGET FAN????? En annan är så trött och förkyld att hon somnade efter en förmiddag på uni och sov så länge SÅ LÄNGE. Kan tänkas att hon vaknade och trodde det var morgondagens morgon. VET INTE.
 
JAMEN hörrni. Vad har ni gjort i helgen???? Jag har blivit insnöad i en liten stuga med fina peeps och sen även infryst. Har druckit choklad och minttu till frukost och druckit massa öl/cider/vin på after skin. Dansat på bord och skriksjungit gamla klassiker. Har hängt i soffor och kokat korv klockan fem på morgonen. Träffat jordens bästa människor!!! Sovit cirka ingentiiing. Åkt skidor i snöstormig backe. Ramlat gatorna fram och parkourat nerför fjället efter krogbesök. Käkat på "fjälls kitchen" och skrattat så mycket att jag och viktor blev förbjudna från att snacka med varandra pga ingen orkade med vårt skratt:):):):) Kramats, dansat, rappat, pussats, tatuerat mig, skrattat ännu mer. Haft det allmänt BÄST bara. Fan vilken fin helg. Vad vi skapat minnen. 
 
Tack för det mina vänner, hemavan, tärnaby, högfjällshotellet och alla underbara personer som bara ÄGER
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0