2015-04-10, 16:34

Hej hörrni!! OJ vad den påsken gick fort. PANGBOMPOW så var den över, borta och förbi. Jag har myst och mått hela långa långhelgen. Hängt ute på stugan och njutit av tillvaron. Kom tillbaka till umeå med enbart bilder på utsikten och selfies med Nella (ping Charlotte och Gudrun<3). Så då vet ni vad jag gjort. Har dock hunnit med lite häng i stan också. Hunnit träffa cirka alla jag älskar!!! Så fin grej. Älskade påsk.
Söndagens väder?????? Lunch i detta med päronen och en nyfriserad vovve <3
Älskar henne så. Lilla vovvsan. Så fin att jag inte vet vad. /mvh tjejen som avskyr när folk snackar om sina djur:)
Påskmiddag med tre favvisar<3 (lillasystern hängde i riktiga fjällen) Sen kollade vi på let's dance och käkade jordgubbar. Därefter kollade jag och Håkan svensk deckare och käkade popcorn. Bästa grejen. Att grilla korv i kaminen och kolla deckare samt käka popcorn. Gjorde det med päronen på måndag igen <3
Tisdagens frukostutsik! BÄSTA <3 <3 <3 <3
HALLÅ!! Kan en annat än älska detta???? Nej just det.. GÅR INTE!!!
"Vad gör du amanda???" frågade min lillebror. Jag pluggar matte!! Ser väl vem som helst??? /mvh snyggtjej_94.
Vad som händer i lilla livet idag?? Hörrni det händer inte mycket här pga en liten luris hemma i pitstan lyckades smitta mig med sin sjuka under påsken. Så nu ligger jag däckad i snor/feber/huvudvärk/frossa och sånt där mysigt ni vet:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0