2014-11-29, 18:46

Mina skatter!!!!! Hej tjena HALLÅ!
 
Alltså hörrni kan vi prata litegrann om det här med lycka? Hur fint det är. Att på riktigt vara lycklig, glad och tillfreds. Att vilja hoppaskrikaskrattasjunga för att livet är så fint. Kan vi inte prata om det litegrann. För alltså hallå. Överallt står det tragiska texter (tjena hej vad jag är en av författarna till cirka hur många som helst). Men ja hörrni. Nu. Nunununu är det bara pirr i lillmagen. Av ingen anledning förutom LIVET självt. Hur fint är inte det???? På riktigt varför VARFÖR har ingen sagt detta till mig?? Att lycka fan är det bästa som finns. Och ja, detta kanske jinxar det hela MEN det tror jag minnsan inte *svävar på rosa mooool*. Så mina vänner, satsa på det. Satsa på lyckan. Den är bättre än allt annat. 
 
Och är ni inte lyckliga där ni är. Prova Umeå. Här bor lyckan. Det vet jag.
 
Eller en annan drömstad. Eller bli student. PROVA NÅGOT NYTT. GÖr det. Mmmm.
 
Haha JAJA ojoj. Tror tydligen att jag är någon sorts livscoach????? Eeeeh jonämen OK.
 
Nu ska jag dricka upp min lilla öl och springa till bussen. Ska till älsklingsemilia för vin och häääääng, sen ut och dansa med mina skatter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0