2014-11-26, 20:37

MMMMMM för den som oroar sig över min hemtenta. KEEP WORRYING. Jag är fan orolig. JÄVLIGT. Är så odisciplinerad. Ska anställa någon som piskar mig när jag inte skriver. Eller något sånt.................. Ja fyfan för mig själv.
 
"Näe men måste få vila lite efter dagen, bäst jag ser tv i TUSEN TIMMAR"
"Finns inget bra på tv bäst jag kollar igenom internätets alla vrår"
"Hmmmm vad ska jag önska mig i julklapp?????"
"Lägger böckerna här men SKA BARA backtracka denna blogg/instagram/facebook/mail/lunar/BILDDAGBOK"
 
Alltså AMANDA FÖR FAN SKÄRP DIG.
 
Har alltså PÅ RIKTIGT två blogg-backtrackningar på gång samt en fantasibeställning från hm, en liten pod och genomlyssning av coldplays liveskiva + beyonces "nysläppta" lilla skiva. Samtidigt som arga snickaren (utan ljud) visas på tvn. Har även hunnit mentalt inreda denna lilla lägenhet för tusende jävla gången (därav bilderna ovan ååååh inredning <3<3<3<3). Och sen skriver jag ju här också. Hejhej mamma!!! *vinkar frenetiskt med lillhanden*
 
VEM ÄR JAG ENS???????????????????????????????????
 
eller framförallt VAD GÖR JAG ENS???????????????????
 
Nämen ska börja nu. Får fan skärpa mig. Helvete åh. Bör kanske dra ner på svordomarna när jag ändå håller på???? HA HA HA nej...........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0