2014-11-24, 21:02

Är just nu inne i min allra första hemtenta-skrivar-period (som ni kanske förstår av bilderna ovan ":-)") Om jag skrivit någonting idag??? JA om en anser att gnugga hela lägenheten från topp till tå och tvättatvätta massa tvätt, renbädda osvosvosv att skriva hemtenta. JA DÅ jävlar, då har jag hemtentat massor. Men om en inte tycker det njaaaaae då har jag inte gjort det........

SÅ imorgon efter vfu-infon och dis-utvärderingen ska jag se ut såhär: 
SEN ska jag bussa till maxi och handlahandlahandla MAT pga csnnnnnn kommer imorgon. Mitt kylskåp är fan deprimerande ALDRIG haft det så tomt. Ekar därinne FOR REAL. Så ska bli skönt med lite mat:):):)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0