2014-11-22, 11:19

HEJ VÄNNER!!!!!
 
LÖRDAG!!! Wihooooo!! Åh vad härligt!! Haft en så fin vecka. Lite stressig och ond (ond som i ONT inte ondska) men fan vad finheten överväger ojojoj. Sett bio med fina språkisar! Fått tillbaka tentor med braaa resultat hihi och fin respons på andra grejor. Igår tentapluggade jag och kickiiii, hängde lite i väven med girlisarna. Sen käkade vi tacoooos och drack vin hos sara. Därefter var jag och mandy de enda tu som inte hejade på umeå basket när vi hängde i udominateeeee. Vi for på basketefterfesten på lokal sen mmm FINT. Dansade sönder min fot:) Igen:)
 
Imorse har jag skrivit en liten tentajävel, ändå fin start på dagen pga så lugn start. Haha ok. Det är INTE fint att starta dagen (särskilt LÖRdagen) med en tenta. KÄFT AMANDA. Jaja. Har endaaast en hemtenta kvar nu, seeeeen är kursen klar!! Och vi börjar på den sista för denna termin!!!!!!!! Fattar ni hur fort det gått????? Om det fortsätter i denna takt så är jag snart klar ju. Heheee.
 
Fan vad jag babblar ojojOJ. Ska möta upp Emilia och Louise för lite lunch nu. FAN VAD FINT.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0