2014-11-17, 16:10

JÄVLAR vad den helgen bara flöööög förbi. Ojojojojoj. Och det var inte nice. Skulle vilja leva i den helgen jämt.
 
Nu sitter jag och fryser vid lilla fönstret igen. Yllesockar och bästa munkjackan. Munkjacka. Förövrigt jättekonstigt namn???????
 
Jaja. HELGEN. Åh mmmm. Massa god mat, skratt, kramar och MYS. Alltså!!! Älskar de tu så ofattbart mycket. Fint att ha någon att konversera med över frukosten också. 
 
I lördags hann jag även åka en sväng på lokal med fina pojkar. Och efter cirka en evighet i kön fick vi kramasdansaskrattadansadansaskrika med mina girlisar. Det var FINT.
 
Även om jag imorse kom in halvspringande i aula nordica några minuter in i föreläsningen utan vare sig frukost i magen eller lunch i väskan och halvsov mig igenom första halvan så OJ vad helgen skänkte mig energi.
 
Nu ska jag läsa cirka tusen sidor i alldeles för många böcker. Mmmm vad KUL..........
Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa åh vad mysigt det var!!!! Dock hemskt att lämn dig😢. Fast snart är du hemma💕

Svar: ♥♥♥♥
Amanda Eriksson

2014-11-17 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0