2014-11-11, 23:49

Har bläddrat igenom lilla bloggen ikväll. Blev så saknig??? Efter det som varit. Sen kollade jag bilder från nu. Tiden som passerat på uni och det var så fint. Men är ändå saknig av mig.
 
Efter att sitta vid köksbordet hemma på tolvan och plugga och dricka te. Övningsköra till havsbadet med pappa. Ha en litenliten tjej sovande på mitt bröst. Vara sexton bast och citera djupa texter om kärlek. Försöka vara lite svart och svår. Kommentera mina egna inlägg pga vill berätta att min examensklänning är köpt i frankrike. Se "ensam mamma söker" med jessica varje måndag. Laga stek med mamma. Bakabakabaka med lillasyster. Barnvakta hjärtegullen. Sitta vaken i soffan längelänge och skicka spännande sms. Lägga upp poetiska bilder. Planera resor. Sitta i Österrike och gråta. Drömma om framtiden.
 
Drömma om framtiden. Som ju är nu???? Framtiden är nu. Jävlar åh. Den framtid jag tänkte på som liten sextonåring (haha ok kommer tänka "som liten tjugoåring" på några år men VAFAN) i alla fall. Framtiden som jag är i  är fin. Himlahimla fin. Men jävlar vad läskigt ändå. Att den är nu????
 
Tänk ändå. Vad fint livet är.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0