2014-11-03, 21:57

Jaha. Så var jag tillbaka i staden. Staden som trollbundit mig helt och hållet. Som omfamnat mig så fint. Som jag fallit pladask för. Som jag älskar lite mer för var dag som går. Som huserar människor som får lillhjärtat att värmas.
 
Den lilla staden ännu mer i norr. Den där allting började. Den som i helgen varit med om tragik. Den bjöd på massa fint. Mest kramar och mysiga stunder.  Lite fest. Litelitelite, alltför lite, studier.
 
Idag har jag skrivit tenta, hämtat paket, städat. Jag och tjejerna har käkat god lunch och skrattat så att personalen skickade hatiska blickar åt vårt håll. Gick en sväng på stan och skrattade ännu mer. Till middag lagade jag fisk som fångades i lördags MMM. Älskar fisk och potatis..
 
Nu ska jag strax sova pga 8-16 ska vi hänga på campus imorgon. Vi hamnade i chock när denna insikt kom. 
 
Påtal om inget. FAN vill min granne?????? Kan hen snälla inte möblera om HELA JÄVLA lägenheten just nu??????? Fyfan. Sluta. Saknar mina munksundsgrannar. Åh.........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0