2014-03-18, 20:09

Mår så dåligt atm att jag bara vill..... ja jag vet inte ENS vad.... pga har inte ork att tänka ut något.
 
JAJA ska egentligen inte klaga, I'm alive ju. Och hatar klagisar. Men kan bara nämna att jag har ont överallt, ej kan föra ett samtal pga bristen av röst OCH är så trött/hungrig att jag gråtit för exakt allt idag.
 
Det bästabästa med idag var att Linda kom hit med juice. Åh du guds nedsända lilla vän, älskar dig till döds.
 
Men vet ni vad?? Imorgon är jag frisk. För det har jag bestämt alldeles själv. Imorgon eftermiddag (helst morgon, men är lite flexibel på den punkten) är jag back in business.
ps. fett gammal bild från jobbet mitt, hehe. 
Annars då?? JO hade en asbra helg, även om den bestod av x antal timmar jobb hann jag med en massa annat skoj. Lördagnatten innehöll en väldigt, från min sida, oplanerad utekväll (pga jobbet). Men ACK så kul och lätt värt det. Hände så mycket kul/konstigt/knäppt/fint den natten. Ojoj.
 
Men hörrni. Nu ska jag sova bort sjukan! Vi hörs och syns mina hjärtisar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0