2014-03-14, 12:39

HEJ vänner!!!
 
Hur är det med er??? Med mig är det brabrabra. Mestadels av tiden i alla fall. Men alla måste få ha mindre bra stunder också. Som nu till exempel är en bra/dålig stund. Sitter och väntar på lindis samtidigt som jag har ont i magen (detta magont...........) och svär över blåsten som gör att min fläkt psykbrytar. Börjar jobba 13.45, ska dock käka go'middag under min rast samt avnjuta vin och ost+kex efter arbetspassets slut. Sånt är fint. 
 
Annars så har jag ju faktiskt hunnit med en lång rad med händelser sen sist. Vilket förövrigt råkar vara exakt en månad sen.
 
Har hunnit fylla år, tjuuuugo styckna hihi. Firat det både en, två och tre gånger. I närmre två veckor gick mina vänner runt och sa "du bestämmer, du är the birthdaygirl".
Vaknade dagen till ära bredvid den finaste jag vet och fick fika + present på sängen. Var en sväng till luleå och paniksvettades innan tjejen min gjorde mig så stolt att jag nästan smällde av. Körde på traditionsenligt firande med släkten för att sen avsluta dagen med vin och bästa vänner.
 
Har även haft världens bästa tjugoårsfest med barnkalastema, som ni kan se på bilderna ovan (förövrigt brutalt stulna, nä oki hon gav de till mig, av Linda). DET var kul, ojoj. Fiskdamm, ballonger, partyhattar, kanintårta, osvosvosvosv. FIN KVÄLL. Skulle lätt göra om den, helst jämt. Älskade vänner hihi.
 
Annars då? Lillebror har tagit körkort, jag har jobbat på drömdagiset, fått tre månaders arbete hemma på strömnäs (lyckan!), tagit fram min cykel (LYCKAN!!!) osvosv.
 
Livet rullar på mina vänner. Det är fint.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0