2014-06-10, 22:09

MINA VÄNNER. Alltså. LIVET. Livetlivetlivet. SOM det är fint. Alltså fintfintfint. Vill liksom leva föralltid om det ska vara såhär. Nä ok, lät jäääävligt jobbigt men jaja ni förstår grejen.
 
Morgondagen bjuder på mycket FINT. Min bästabästa vän springer ut efter alla år av slit i skolan. SOM lillhjärtat mitt fylls av stolthet bara vid tanken på det. Mitt lilla hjärtegryn. Ska krama på henne så hårt när vi ses. Kommer garanterat fälla en tår (gråter redan nu SÅATTE eeeh).
I övrigt så fyller min lilla skatt år imorgon. Lillvännen min. Gullebarnet. Mitt hjärtas lilla stjärna. En annan jobbar ju 7-16 men tänker ej stoppas av detta /mvh schemaPUSSLARN.
 
ANNARS då?? Jo nämen tackar som frågar. I lillmagen bor det för det mesta små fjärilar nuförtiden. Lyckofjärilar. För att jag har det så bra. För att jag får snusa på en liten kille, kramas med föräldrar och SKRATTA med kompisar. För att jag får ta hand om mina vårdisar, får kika på favoritgrekens nya lägenhet, dricka vin och pussas. För att jag får finnas till helt enkelt.
 
Denna lilla blog har blivit, ja jag vet inte vad den har blivit riktigt???? Den är i alla fall numera i princip endast fylld med listor och inlägg där jag PRISAR livet. Men vet ni vad. Det är fint. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0