2014-01-22, 16:12

Hej vänner!

VÄDRET idag alltså???? Gode nice. Fin dag i övrigt också hihi:):)
 
Nuförtiden jobbar jag mest faktiskt. Och gör jag inte det så kalasar jag. ELLER gör nå annat. Ibland alltihopa på samma dag (ooooh crazy shit). Igår var min första planlösa dag since ever typ. Nä men på länge i alla fall. Den blev fin. Hängde med vänner, kramades (var kramens dag juuu) och gick på misslyckad spökjakt.
 
Idag har jag kramats, handlat mat och ja åssit annat typ. Redan less:(( /mvh, tjejen som kryper på väggarna efter en ledig dag.
 
Ska traska till bergis nu och käka god mat! Sen ska jag och flickorna mina födelsedagsfika med lillebror som blivit 18bast (!!!!).
 
HEJDÅ hörrni.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0