2014-12-30, 14:22

Hur har ditt 2014 varit?
Överlag BRA. Lite up's and down's såklart. Men hallå ändå i särklass bäst på länge. Så skönt!!! Så fint!!!

 Blev du kär i år?
Näe hörrni. Eller ja, jag blev ju kär i min stad. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat. Men det jobbar jag på!!! Blir bättre. Kunnat grejer. Haha alltså typ politik och sånt. Argumentera och briljera med fakta. Älskar att veta saker.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet inte????? Kanske gråtit???? Haha ok nej pga skönt. Men alltså en del grejer var så ologiska???? Är nog ganska ologisk som person. Och skjuta upp uni-realterade grejer. Måste sluta med det.

Vem har du umgåtts med mest?
Charlotte och Linda. Mina små älsklingar. Känns så fint att ha haft dem i princip boende hos mig. Tre tandborstar i min tandborstmugg och alltid cola i kylen. Nu bor det aldrig cola i min kyl och min tandborste bor alldeles ensam:(:(:(:( Dock FIN period i livet. Att ha haft det så. Kommit hem från jobbet och ha middag framdukad på bordet och någon att samtala med. Festa och väcka varandra mitt i natten pga vill prata nunununu. Sen har jag hängt massa med Emilia åh skatten. Och mina uni-tjejer. FINA. Mitt lag!!!! En hel del andra också såklart. Så mycket fina människor <3 <3 <3

Bästa minnet från 2014?
Alltså vet inte???? HUR ska en någonsin kunna välja ut någonting sånt??? Men jaaaa. Den dagen då vi fick gäster på stugan. Solade och mööös hela dagen. Jag åkte vattenskidor och bara NJÖT AV LIVET. Drack lite vin där med finafinaFINA. Sen åkte jag på fest med mina vänner. Sommaren ägde!! Mestadels av tiden i alla fall............ Då vi hängde i Keupan med släkten och njöt av tillvaron där. Min tjugoårsfest <3 <3 Avskedsfesten miiiiin. Alla fester/myskvällar/middagar/frukostar/stunder/osvosv i min lägenhet. ELLER insparken. FYFAN vad det var kul!!!!! Jävlar alltså. Ska ni plugga, var för allt i världen med på insparken. BÄSTA grejen!!!! SinnesjävlaKUL.

Är det något du har saknat 2014 som du vill ha år 2015?
Inget som jag kan komma på nu. Detta år alltså??? Hänt lite tokigheter men FAN vad jag älskar det ojojoj.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE. Ojojojojoj. Livet <3

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Ha ha ha. Party. Vad är en hemmakväll??????

Vem/Vilka saknade du?
CHARLOTTE:. Saknar henne varje dag vi är ifrån varandra. Är så påtagligt nu också, när jag befinner mig ett stenkast från hennes hus. Annars när jag är i umeå, så saknar jag cirka alla. Särskilt mamma<3<3<3

 

Största misstaget?
En bör inte ångra något:):) Allt händer av en mening. 

Hur många hade du sex med?
Mmmmmmm. För DET skriver en ju på internätet??? Hmmm. Nej. SLUTA VARA SÅ NYFIKEN.

Tror du att år 2015 kommer blir bättre?
Kanske???? Tror det kommer bli ett bra år!!! Men detta har varit så fint så. Är så tillfreds just nu så jag bryr mig inte??? Eller eh jo. Men haha ja. Det blir nog bra hur som!!!! SÅ länge de jag älskar mår bra så mår jag bra.

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Mig själv. Om en får säga så???? Jag har blivit så mycket gladare. Och mer stark??? Eller haha ok jävligt random svar överallt. MENMEN. De som vet vet jag menar hehe. Nämen har fan tagit mig ur en liten grop.

Hur många kysste du?
Räknar folk sånt?????

Har du några löften inför år 2015?
Hmmmm. Svårt. Är ganska dålig på sånt. Men typ att???? Jag har fan ingen aning alltså....

Har du haft ett förhållande under 2014?
Inget kärleksförhållande:):):) Dock många förhållanden som är fyllda av kärlek. 

Hur skulle du beskriva din stil 2014?
Fortfarande mina martens<3<3<3 och ryggsäck<3<3<3 och min nya julklappsjacka<3<3

Vad ser du mest framemot med år 2015?
Att träffa min bästis igen!! Ser framemot sommaren också pga tror den kommer bli FIN pga är sommar. Vill hänga mycket på stugan, som i somras. Bara vara där. Cykla i natten med bästisar och grilla alla måltider. Dricka rosé och surra hela nätter. Visa mina umeå-tjejer piteå. Äta middag hos mormor och morfar. Fortsätta på min utbildning. Bo i världens bästa stad. Umgås med fina människor. Våran fjällenresa lär bli kanon också. Längtar så efter att åka skidor!! 

En låt som påminner dig om 2014?
Boom boom boom - Vengaboys (våran nollelåt <3) 

Det bästa du har åstadkommit i år?
Har börjat på världens bästa utbildning. Flyttat härifrån. Jobbade hårt (dock inte riktigt alla dagar eeeh) under våren och sommaren. Fick ett lite längre vik på världens bästa förskola och sen på hemtjänstis. Insett att jag är värd det bästa. Det är nog min största bedrift. Att jag insett vad jag är värd.

Vad hoppas du inträffar 2015?
Om en får önska så är det jag vill ha ett förstahandskontrakt. Min stora dröm ojoj! Och att knasiga grejer ska lösa sig. Men det blir nog bra, tror jag! Hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0