2014-04-04, 18:42

HEJHEJHEJ vännor. Fredag idag, känslan jag har inför denna dag visar jag ganska bra här ovan. ÄLSKADE fredagar.
 
Har (som synes) klippt av mä håret. Lät moster min haffa saxen och gå lös. Nä ok "gå lös" var jordens överdrift men jaja. Är i varje fall nöjd över slutresultatet:):):):).
 
Hatar ni det så HÅLL bara KÄFT pga kommer hata er då
 
ANNARS då?????? Tackar som frågar!! BARA bra pga får älska så många fina peeps. Och mina päron är så finafinafina.
 
Joråmensåatte vi kör väl en liten lista på det då va??? Pga listor äger.
 
Veckans lyckorus: Mmset som infann sig i min inkorg under onsdagen. LÄTT.
Veckans mat: Senmiddagen jag och fyra av mina bästa humans under tjugo tryckte i oss igår (grillat extra allt, obsobs!)
Veckans jobb: Under onsdagen hängde jag på låset till ica och hann vara dit, samt handla av samma snubbe "hehe nu är jag tillbaka igeeen" , fyra hela gånger. Jobbade på älsklingsströmnäs. Bästabästa.
Veckans väder: Vårvårvår, vårkänslorna spirar i lillkroppen min
Veckans kram: Den min lillebror gav mig igår. ALLTSÅ som jag älskar den grabben. JÄVLAR. (självklart lillasyster också, men en har ju gått och blivit "så hiiiimla pinsam" enligt henne ":)")
Veckans skönaste: Storstädningen som ägde rum bakom dörren min idag. Efter att ha sprungit in och ut och knappt suttit still i lägenhetsfan min den senaste tiden var det SÅSÅSÅ befriande att äntligen få det fräscht.
Veckans dryck: Morgondagens rosé och kokosdrinkar:):):) eller den kaffekopp jag drack för ett tag sen, mmmmm.
Veckans längtan: Pussar vafan
Veckans köp: Fläsket (dock ej ännu käkat) /mvh tjejen som växte upp med bästa fläskstekarn till farfar.
Veckans musik: Langar musik till en fet ny lista jag skapar at the moment. Går helt OK. Älskar ju annars "once when I was little" med James Morrison (favoritlåten tror jag <3333), om ni vill ha ett mer konkret låttips:):):
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0