2013-11-05, 01:03

Jag spenderar all tid med mina flickor. Kramas, skrattar, gråter, pratar, äter, dricker, myser, fryser, sjunger, ler. De är det finaste jag har. Oj som världen skulle vara mörk utan mina solstrålar.
 
Vi har hunnit fira halloween, och därmed invigt my crib med party. Det var nice. Bara massa fina tjejer, och däribland mitt hemtjänstcrew som det var alltför längesen jag träffade. Kvällen blev under omständigheterna bra. BRA till och med, kanske.
 
Sen har jag varit chaffis, käkat pannkaka, varit en sväng till Ikea, skruvat möbler, intervallstädat, tränat(!!!!), jobbat, sett vänner, lagat mat, skrivit personliga brev.
 
Har gjort tusen andra grejor också. MEN de håller jag för mig själv och pratar om med flickorna istället. Älskadeälskade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0