2013-05-06, 22:29

Hejhej HEMSKT mycket hej. *vinkar frenetiskt med lillhanden*
 
TJABBA.
 
osvosv.
 
Vad göööör ni?? Ok. Själv sitter jag och gör en alldeles splitterny danslista. BARA för att jag är på danshumör. Känner hur det litegrann spritter i lillkroppen. He he. Är verkligen GRYM på det här med dans......
 
...fuldans. MEN jag är inte afraid to show my mooooves. Är inte heller blyg med att dra "alltsååå jag har ju sm-guld i dans". Folkdans förvisso, men ändå GULD. Not bad. När folk hör det så MÅSTE dem bara dansa med mig. Så det gör vi. Danselidansar hela natten lång. Det e nice.
 
Jaja jaja. Spela roll. Eller sprolla som det hette för några år seeen. Är på sådär jobbigt humör. På ett bra sätt. Men fett jobbigt ändå. Alltså "fett", wtf. Varfööör har jag börjat använda det ordet?? Tänker bara på Spiros då. Så egentligen nice. Saknar lillgrabben.
 
AJA. sovgott, kramelikram, nattinatti, godnatt osvosvosv
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0