2013-05-02, 19:43

 
Lyssnar på Frank Oceaaaaans nya album. Det e nice. Han e nice. Känner dock lite WTF över skivomslaget. En paj. Say what likzom. Jaja sånt ska man inte grunna på. Har inte riktigt inflytande till att ändra det heller. Lika bra att acceptera med andra oooord.
 
Tänkte försöka mig på en sån här vanlig uppdatering och inte bara massa svammel. Men jag är aningens svammlig och man kan faktiskt inte lära gamla hundar sitta. Eller det brukar man säga i alla fall, har noll egen erfarenhet inom området.
 
Jajajaaa. Har just precis skrivit en lista över det återstående grejerna i skolan. Paniken som uppstod när jag tidigare idag insåg att vi typ har noll gymnasietid kvar. Vad hände där. Ha ha. Det enda jag surrar om. SORRY!
 
Håller för övrigt på att hända en del pretty exciting, okejj really exciting, saker i mitt liv. Vad det är får ni inte veta. HIHI. *Försöker vara hemlighetsfull*.

Nu skriver jag bara för att slippa plugga. SÅ ska fortsätta med det nu. BYEBYEE.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0