2013-01-28, 18:40

Vet ni vad? Idag är det måndag. Eller moooonday, som de skulle sagt på engelska.
Känns litegrann som att ni tror jag är besatt av vilken dag det är. Enda jag surrar om här juuu. Ifall ni nu någonsin funderat (klart ni har) på besatthetens existens eller icke existens. Så kan jag ge er svaret. NEJ. Det är jag ej. (besatt alltså)
 
Aja. Whatever liksom. Kul läsning enzzzz.
 
Här eeee jag ju... Toklisan. 
 
Förstår om ni är nyfikna på vad jag just nu gör. Kan bara säga att det är samma gamla, ack ganska så tråkiga. Lite musik. Lite te. Lite facebookchatt. Lite frusna tår. Lite skolböcker. Min vardag i ett nötskal LIKSOM.
 
Annars har jag dagen till ära (tro't eller ej) varit mösslös och koft/munkjacke/stickad tröja-lös. OCH jag kletade till och med på lite mascara dagen till ära. Det ni. Själv kallar jag det för dagens bedrift. Har skottat infarten, promenerat vovven och stekt palt som en riktig norrländs husfruuuu också. Men mascaran. Det är den riktigt stora bedriften
 
Vet att detta är er tanke efter inlägget. Oooooooch. You know what???
Jag fattar inte heller. Är så tokig idag. Och skojig. Men framförallt ROLIG. (läs glad)
Kommentarer
Postat av: JuLia

Du är så jäkla skön Amanda! ;D

Svar: Haha, tur någon tycker det ;)
Amanda Eriksson

2013-01-29 @ 20:59:30
URL: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0