2013-01-22, 21:56

HEJHEJ läsare. Whazzuuup??? Här, på min lilla plats på jorden (mitt rum), så är det bra. Faktiskt till och med BRA. Käkar taxfree-toblerone, dricker smoothie (inte te!! (okej. precis hinkat en kopp men jaja)) och lyssnar på en av de senaste listorna. Bäst är den.
 
Och jaa. Tydligen har jag fastnat för parenteser och stora bokstäver. Men whateverrrr. 
 
Idag har jag käkat palt. Matlyckan!! I övrigt finns inget vettigt att nämna. Nada. Alltså på riktigt. Inget av värde händer i mitt liv just nu. Stressar över skolan och den kommande studenten. VILL INTE. Får panik vid tanken.
 
Ska läsa lite Sherlock Holmes nu, en studie i rött. Litteraturlyckan på den! Not. Tur att jag har min syster. Som räddar mig. Från ensamma nätter, från långsamma dagar och från ledsamma stunder. Hon är min skatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0