2013-01-06, 16:53


Precis käkat lite svampsoppa och ska strax rulla till jobbet. Taggen är ungefär lika stor som sommarvärmen ute. Alltså ickeexisterande. Men vad gör man inte för lite lön.
Känner att jag är väl värd en lugn dag i hemmets trygga vrå. Vill bara göra inget. Kramas och dricka te. Det. Det vill jag göra. Precis det jag drömmer om. Och lite bra musik på det. Vore toppen. Imorgon, förhoppningsvis blir det verklighet imorgon.
 
Igår fikade jag på stan med två efterlängtade som överraskade med en snabbvisit i P-town. Såna besök ger en glädje för ett år framöver. Leendet sitter kvar långt efter den sista hejdå-kramen.
På kvällningen käkade jag god mat med två fina flickor. Sen lekte vi jag-har-aldrig och vem-i-rummet innan vi for in till stan. Kvällens betyg blir inte särskilt hejdundrande. Bästa stunden var när jag fick krypa ner i sängen. Men såna kvällar måste också få finnas. För att det riktigt roliga och 5+iga ska kunna existera.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0