2013-01-01, 22:15

Gör som så många gånger förr. Gömmer mig bakom tekoppen. Där är det säkeeert.. Inga tjuvar tar sig förbi!!!
Btw, vilka gigantiska nypor jag ser ut att ha. Skulle lätt kunna strypa någon med bara ena handen.
 
Igår var det den där dagen. Den där aftonen. Som man föväntar sig ska vara festernas fest, kvällarnas kväll, avslutets avslut. Mina förväntningar var icke existerande. Så jag måste säga att kvällen blev riktigt bra. Ofattbart god trerätters, äventyr med Ida, snöänglar, nyårspussar och kramar. Fick somna bredvid Charlotte. Kan med andra ord inte klaga på min start på det nya året.
 
Fröken Eriksson ska strax gå och sova. Klockan ringer 06.00. Imorgon står veckans första arbetsdag på schemat. Därigenom känns det som att jag bör hoppa i säng nu. Så lite som jag sovit senaste tiden, och så dåligt som jag mått.
 
Puss och kram, sov gott my loves.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0