2013-08-15, 19:46

Hola guapas! Hola hola hooooooola!!! Hola.
 
How's it hanging???? Med mig hänger det bra. Bara bra. Försöker inse att jag inte ska börja skolan på måndag. Att det är slut med sådant för mig. Att skolstart, kompishäng 5 dagar i veckan och läxor är ett avslutat kapitel. Har gått omkring med studenten i tankarna hela veckan. Det gör mig både ledsen och glad. Jävlar vad roligt det var. JÄVLAR alltså. Skulle lätt göra om det. Lätt. Men neeeej. Min tid har varit och passerat:(((
OJOJ. Det är lätt att detta blir ett depp inlägg. Men det är bara för att mitt mood är på depp, av ren reflex. Hehe..... 
 
JajaJA. Imorgon ska jag åka till Umeå. Är ett lite mer pepp samtalsämne. Kommer bli fett nice, soft och ägigt. Så det så! Ska bara packa först, och kanske dammsuga. Behövs egentligen inte, men känns som någonting man ska göra innan man åker bort. Hehe. Och jag måste vattna mina blommor också. Det får INTE glömmas. Mina små barn ju.
 
Nu ska jag hänga med min bästis. Det blir också rätt fett. Älskar henne ju.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0