2013-04-21, 15:07

För att ja, jag har blivit dålig på det här. Vilket suger. För jag gillar det här med att kunna gå tillbaka och kolla. Vad gjorde jag för ett år sen? Eller tre månader sen. Vad hände i livet då. Det står en del här. Men mycket finns bara här hos mig, tankar och känslor som jag kände när vissa saker skrevs. Jag saknar att kunna kolla tillbaka på det.
 
Fast helt ärligt så lär jag minnas det här, hur som helst. Jag lär minnas hur det är idag. Just nu är nog det konstigaste ever. På en del plan. Känslomässigt kan jag gå från lyckligas till att gråta åt rapport och nordnytt. Varför det blivit så? Jo ni. Många bäckar små, så att säga.
 
Vill helst bara kramas dagarna i ända.
 
Försöker ta mig ur det tråkiga hål jag ramlat i. Som får tankarna att mala mer än någonsin.
 
Alla stunder som fylls av hörlurar fyllda av musik som stänger världen ute. De stunderna blandar jag upp med fina stunder. Eftermiddagar tillsammans med min lilla kille. Teaterkvällar med min pappa. Fina stunder med alla andra som jag älskar. Jag fäller tårar och smäller av i stolthet åt föreläsning som jordens finaste tjej gjort. Jag kramas med min moster. Pussar på Nella. Sminkar mig och tar fula bilder med favorittjejer. Käkar middag och eldar nästan upp hus. Loppisfyndar med lillasyster.
 
Sen kommer den där envisa natten. När John Blund envisas med att vara frånvarande. Samma visa natt efter natt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0