2012-09-30, 19:48

Bilderna är från i fredags och igår. Hade inte mycket till att göra och mellan det att jag sov löste jag korsord, läste och lyssnade på podcasts.
 
Just nu sitter jag och surplar i mig kallt te. Bara för att jag varken kan eller får äta någonting så är det de enda jag tänker på. Mat, mat, mat. Magen skriker efter det. Får inte ens dricka varmt te, min lycka och drog här i livet. Så gör det bästa av situationen och dricker kallt. Bättre än inget!
 
Klättrar i princip redan på väggarna här hemma. Har dock ingen ork till att göra någonting. Men på något vänster så kryper det ändå i benen. Tror jag ska gå och invadera soffan. Eller kanske beställa hem nå kläder. Har kollat igenom i stort sett alla webbshoppar och har några grejer i shoppingbagen. Men det brukar oftast bara bli så att de ligger där, tills grejerna antingen försvinner eller tills jag blir less och klickar bort dem.
 
I övrigt så har jag idag sovit på soffan, sett klart en säsong vänner, pysslat ihop två armband och ätit lite glass. That's about it. Fantastiskt spännande liv jag lever just nu. Förstår om ni är avundsjuka.
Kan även tillägga att jag fortfarande går i pyjamasbyxor. Världens kanske töntigaste, men även skönaste.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0