2012-09-26, 17:55

Idag serverades svampsoppa på mossen. Och som att det var gott, en av mina favoriter. Nu sitter jag i sängen med myskläder och en tekopp, invirad i en filt med engelskaboken i högsta hugg och Mumford and Sons (deras nya album. Älskar det!!) i bakgrunden. Läser, läser och läser. Några sidor kvar, sen är jag klar med plugget för i veckan. Så ofattbart skönt. Haft alldeles för mycket.
Jag ska alldeles snart dressa om, ska åka och titta på hockey med Jessica. Ska ta på mig min tjockaste tröja och vira halsduken några extra varv. Känner jag mig själv blir det premiär på mina vintervantar också. Världens mest frusna, det är jag det.
Kommentarer
Postat av: cajsa

Du är en av de bästa jag vet. Älskar dig runt jorden och tillbaka, du är så fin.

Svar: Det där värmde hjärtat ska du veta. Du är himla fin du också, älskar dig massor!
Amanda Eriksson

2012-09-26 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0