2012-09-25, 22:26

Dagen började med brandövning följt av en slänga-i-sig-maten-och-springa-till-nästa-lektion-lunch. Därefter hade vi vårat första matteb prov. Den kursen alltså.......
När vi kommit hem så cyklade jag och Lisa för att köpa lite proviant. Godis, godis och godis blev det. Och lite saft. Vi har pluggat inför morgondagens prov och jag har hunnit göra klart allt inför engelska paneldebatten vi ska ha på torsdag. Till sällskap hade jag en Bon Iver konsert som fanns på youtube. Oerhört bra! Insåg vilket fint pluggsällskap det var, när den var slut fick Adele förgylla stunden. Kommer beta av fler konserter i framtiden. Bästa grejen ju. Nu inväntar jag Lisa som är på träning. Vi ska se Breaking News, som är inne på avslutningsveckan, och sen sova. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0