2012-09-14, 23:30

Ställde in mina planer för kvällen. Kände att en hemmakväll var precis vad jag ville ha. Precis vad som behövdes.  Mamma lagade underbar mat. Som vanligt. Blåbärskaka och glass serverades till efterätt. Sen hyrde vi filmer och landade i fatboyen med en skål godis. Har även hunnit få en lite mörkare hårfärg. Dock inte så stor skillnad. Märktes, enligt de där människorna som jag delar tak med, inte alls någon skillnad.
Nu ska Nella och jag strax sova. Imorgon ska jag ta mig en lång sovmorgon och sen duka upp med god frukost. Känns som att jag är värd det. Ska in till stan med min favorittjej Charlotte. Och sen på kvällen fira en annan favorit som hunnit fylla 18 bast. På söndag ska jag plugga. Och möjligtvis ta mig en promenad eller två.
Sovgott fina ni.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0