2012-09-02, 10:52

En rykande kopp grönt te med honung är just nu mitt enda sällskap. Mmm. Precis vad jag behöver. Den och musiken som spelas. The script och the fray. På tvn surrar Kristin Kaspersen om någon bok. Frukosten ligger i magen. Den numera vanliga frossan har infunnit sig. Saknar min vovve.
Jag sitter och trixar med designen här. Lite vitt, lite grått, lite svart är vad jag åstadkommit. Enkelt. Bättre än det såg ut för en stund.
Ska strax ställa mig i köket och baka lite. Har faktiskt redan hunnit vara och handla ingredienserna. Vaknade tidigt imorse, redan vid sju. Men det var bara skönt. Gillar söndagar. Myiga och fina är dem. Så bara bättre att ha en lång sådan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0