2012-10-16, 22:56

Dagarna går fortare än fort. Känns som att klockan var så här mycket nyss, fast igår. Nu sitter jag här, 24 timmar senare. Inte så mycket klokare. Dock med aningens kortare hår. Har hängt med min finafina moster idag. Och hon fick kapa lite av mitt hår. Himla mycket fräschare blev det, ofantligt skönt. Hann med en tekopp och massa prat också. Det var mysigt, som alltid. Hon är bäst, moster min.
Efter middagen och mitt i plugget tog vi en paus. Drog på mig vintermunderingen och traskade ut på en härlig kvällspromenad. Sen jag kom hem igen har jag läst ut 24/7 och börjat på sammanfattningen. Ska avsluta det imorgon, sen är jag all done. I alla fall i engelskan, har ju nk också.....
Ska lägga mig i min nybäddade säng nu. Bonne nuit!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0