2012-10-13, 20:02

Igår tror jag att jag pratade öronen av Lise. Vi höll låda konstant tills vi stupade i säng. Så fort vi vaknat var det samma visa igen, samtalsämnena avlöste varandra. Hon är himla fin min vän!
Idag, efter att Lise hade farit, så satt jag mig i bilen och rattade till min farmor som faktiskt fyller år idag. Firade med både en och två tårtbitar. Underbart. Älskar farmors fika! Älskar min farmor än mer. Hon är bäst. 
På eftermiddagen har jag hängt med min pappa och mina syskon. Pappa bjöd på lamm till middag. Har fått lära mig lite allt möjligt också. Älskar det. Älskar när pappa lär mig massa grejer. Älskar min pappa. Så mycket så att det gör ont.
Ikväll ska jag umgås med Charlotte och Amanda, efter att de har hurtat sig. Tills dess ska jag dricka te och äta mandarin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0