2012-10-12, 16:57

Fredagfredagfredag. Hela dagen lång. Underbart!
Köpte te och en bulle när jag och Lisa skulle paniktrycka in lite info i hjärnan. Trots det lilla jag gjorde fick jag in det jag behövde. Provet var över förvånansvärt fort, vet inte riktigt om det bådar gott eller ej.
Följde med Julia till stan och mötte sen upp mami. Efter att vi handlat på coop skulle jag packa in varorna i bilen. Pang! Knät hoppade ur led. Skrek lite panikartat innan jag lyckats få tillbaka det. Mamma blev mer rädd än mig tror jag.. Nu dunkar det lite. Men I'm alive and breathing so no worries!
Ikväll ska jag umgås med Lise. Laga middag, surra och bara vara. Låter det som den ultimata fredagen i mina öron.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0