2012-10-07, 13:52

Lördag, igår var det lördag. En fin sån. Jag vaknade på bästa humör. Hoppade, bokstavligt talat, in i köket och kokade te till mig och Lisa. Bästa starten på dagen.
Efter en dusch och ett ombyte drog jag, mamma, lillasyster och Lisa in till stan. Lisa lämnade oss, och vi hade världens finaste dag. Kvalitetstid. Vi käkade lunch på krokodil, skrattade och kollade i affärer. 
Direkt från stan for vi till mormor och morfar för släktmiddag. Mysigt värre. Älskar att sitta där runt bordet hos dem. Hoppa mellan ämnena, äta, skratta och bara vara med dem jag älskar. Bästabästa.
På kvällen hängde jag och Charlotte hos Lise. Gillar att umgås med de där flickorna. Vi kan skratta åt gamla minnen, skapa nya och planera för framtida. Sånt där är så roligt. Att umgås med vänner man haft så länge man kan minnas. Man kan varandra utan och innan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0