2012-10-04, 23:31

Har faktiskt haft en ganska fullspäckad dag. Eller ja, om man jämför med tidigare i veckan såå.
Har fått umgås med tre favoritflickor. Min mormor, min mamma och min Cajsa. Inte alla dar man får slå tre fluggor i en smäll. Har hunnit bjuda alla tre på fika, flamsat på colorama och lyssnat på en väldigtväldiiiiigt intressant föreläsning. Sen har jag och cajsa suttit i min säng och surrat. Om allt från min operation, till projektarbetet.
Det har varit en fin dag helt enkelt. Nu ska jag slå ihop mina ögon. Imorgon hoppas jag på att må ännu bättre, så jag kan äta trerätters med mina turnétjejer. Som det känts idag så ska det gå an. Äter söligare än söligast, men dem älskar mig ju som jag ääääär. Så de får härda.
Puss och sovgott.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0