2012-10-03, 18:33

Fick besök av både Ida och Lisa idag. Oh happy day. Lise kom även hon förbi en sväng.
 
Verkligen underbart att få lite sällskap och umgås med några av mina favorittjejer. När Ida for så försökte jag och Lisa  att plugga lite. Fick inte så jättemycket gjort, menmen.. Sånt man får ta. Sitter i skrivande stund med ett öppet worddokument som jag håller på med. Tog mig en liten paus. Ska bli skönt när jag kan stryka det från listan, så ska strax återgå. Jag har dock inte särskilt mycket kvar.
 
Har även hunnit med att städa mitt rum, så nu skiner det. Underbart! Älskar mitt rum. Så precis som jag sa igår, så har jag tagit tag i mitt liv. I alla fall litegrann. Projektarbetet? Det tar vi imorgon. Då jag förhoppningsvis mår ännu bättre. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0