2012-11-13, 21:30

13 november. För tre år sen, fredag den trettonde, föddes en pojke. En pojke som kom att få namnet Lucas. En pojke som jag just då inte visste skulle få en så stor plats i mitt hjärta. En pojke som idag är den finaste pojken jag vet. För honom skulle jag göra vad som helst. För honom skulle jag gå genom eld.
Han är det finaste som hänt vår jord. Med ögon som är sådär som bara barns kan vara, nyfikna. Nyfikna på livet. Livet. Jag vill lära honom allt som finns att lära sig om det. För honom finns jag där. Alltid.
 
Lucas. För mig är du kärlek.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Är du mamma?

Svar: Haha, nej. Lucas är mitt fina kusinbarn!
Amanda Eriksson

2012-11-18 @ 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0