2012-11-06, 23:49

En liten lista såhär på kvällningen. Bara för att listor är sååååå roliga. Enjoy!!!

 

Nämn något som gjorde dig glad igår!
Inget... SKOJA. På kvällningen blev jag så glad i lillhjärtat att jag böt från min sorgligaste, och för tillfället favorit, spellista till "då magen värker av lycka". Det ni.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Försökte slita mig upp ur sängen. Gick inte bra. Låg en halvtimma längre än min planerade maximala sovlängd. Fick cykla fortfort på min racercykel så att jag inte kom försent.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Blev irriterad pga ett idiotiskt uttalande någon av Romneys people sagt. Helt sjukt. Blir arg bara vid tanken av det.

Det sista du sa högt?
"Men stanna och seeeeee.."

Det senaste någon sa till dig:
"Skulle bara dricka vatten ju.. Godnatt!"

Vad har du druckit idag?
Te och mjölk. My favouritesss

Vad var det senaste du åt?
Lite av morgondagens middag. Godaste grytan! Mamma kan verkligen skapa magi med matlagning. 

Vad var det senaste du köpte?
Köpte en drink i fredags. "En god utan ananans och inte blå" är min standard drink. A different one everytime.

Sover du tungt?
Oerhört tungt. Skulle inte vakna om så en elefant klampade in och brölade bredvid sängen.

Drömmer du mardrömmar?
Drömde en fantastisk dröm inatt. Vaknade och insåg att det var en dröm. Kändes litegrann som en mardröm då, när jag vaknade.

Vad ser du om du tittar till höger?
Är sämst på höger och vänster och kollade först till vänster. Ha ha. Sämst. I alla fall så finns det fyra kuddar och en fatboy till HÖGER om mig. 

Vad gör dig glad just nu?
Min vovve som sover på min arm. Jessica. Mina vännor. Kramar som kramats. And a lot of other things........

Vad ska du göra härnäst?
Stänga igen datorn och sen slå igen ögonaaa. Försöka sova med andra ord. Har inte gått (skrev först gott. what the hell???????) så bra senaste tiden. 

Kläder just nu?
Svarta gamla tights, ni vet såna med spets längst ner. Dem är både för stora och för små samtidigt. För korta och för "lösa". Har massa hål på baksidan av ena låret också. Och en för stor vit herrtröja. Matchat med tjockisar och skitigt hår. HOT!!

Vad är viktigast för dig?
Lycka och kärlek. (troligtvis enda seriösa svaret)

Är du kittlig?
Ofattbart...... Inte alltid bra. He he..

Snarkar du?
Vet inte?? Jag sover juuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0